reklama

Hodnovernosť správ na Markíze (?)

Dúfam, že nie všetky správy na Markíze sú takto presné...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)

Dňa 22.01.2008 som si pozrela túto správu na Markíze:

http://archiv.markiza.sk/?31337d=22.01.2008&31337p=99&31337v%5B%5D=31750

Po zhliadnutí správ som okamžite písala mail do spravodajstva:

Dobrý deň.

Práve som si pozrela správu o malom Samkovi, ktorého matka nechala a jeho teta má o neho záujem. To čo za "bludy" tam boli v tých správach?

Predpokladám, že teta je pokrvná príbuzná, čiže si dieťa
adoptovať nemôže. Môže si ho okamžite vziať do náhradnej osobnej
starostlivosti. Prečo by mal putovať do dojčeneckého ústavu?
Navyše predpokladám, že dieťa keď už by o neho nemal nikto záujem
by umiestnili do detského domova. Neviem kto tú správu robil, ale
miešali sa tam hrušky s jablkami a mám taký pocit, že ešte aj s
mrkvou a cibuľou...

Mali by ste mať niekoho kto príspevky odborne skontroluje, alebo aspoň niekoho kto si vie patričné zákony naštudovať a vyjadriť sa vecne - správnou terminológiou. Alebo by ste mohli odkonzultovať príspevky s niekym z organizácii, ktoré sa tomu venujú - je ich kopec: Usmev ako dar, Návrat, Domov v rodine, Asociacia nahradnych rodin...

S pozdravom Júlia VARGA LORENZOVÁ  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na ktorý mi hneď na druhý deň, tj. 23.01.2008, odpísala redaktorka Televíznych novín Zuzana Eliášová :  

Dobrý deň,

ďakujem za Váš mail a môžem Vás ubezpečiť, že informácie som si dôkladne preverovala. Ak máte pochybnosti, pokojne zavolajte do mestskej časti v Petržalke, kde mi spolu s ústredím práce, sociálnych vecí a rodiny zisťovali informácie. Aby ste nemali obavy a pochybnosti, môžem Vás ubezpečiť, že materiály pred odvysielaním kontroluje nadriadený, fakty a legislatívu pred spracovaním reportáže si dôkladne študujem a konzultujem s kompetentnými. Už len na doplenenie - som vysokoškolsky vzdelaná. Prajem pekný deň.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

S pozdravom Zuzana Eliášová   

A tak mi nedalo a 24.januára som jej odpísala:  

Dobrý deň.

Blahoželám k vysokoškolskému vzdelaniu, ale nechápem ako to súvisí so Samkom a čo to mení na nekompetentnosti príspevku v Televíznych novinách. Proces osvojenia skutočne môže trvať pol roka. Otec si ho skutočne môže odniesť z nemocnice kedykoľvek, ale teta nemusí čakať pol roka na osvojiteľnosť, môže si ho vziať do NOSky viacmenej ihneď. V príspevku boli samé pravdivé čiastkové informácie, až na záver, kde ste Vy povedali, že teta si ho bude môcť vyzdvihnúť až o 6 mesiacov na základe rozhodnutia súdu.

S pozdravom Júlia Varga Lorenzová

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A dnes som si pozrela na markíze toto:  

http://archiv.markiza.sk/?31337d=30.01.2008&31337p=99&31337v%5B%5D=32364

A napísala som už len krátky mail:

Pol roka rýchlo ubehlo, však???

Je neuveriteľné, že týždeň po tom čo odvysilejú v "Televíznych novinách Dnes", že Samko môže ísť k tete o pol roka, je Samko už u Tety a nepovažujú za potrebné aspoň vysvetliť, že sa pred týždňom poriadne sekli. Kiež by som očakávala, že vysokoškolsky vzdelaná redaktorka uzná svoju chybu a napíše mi, že pravdu som mala ja, hoci som mala nepomerne menej informácii než ona.

Júlia Varga Lorenzová

Júlia Varga Lorenzová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám viac súrodencov ako je na Slovenku bežné a aj nás spájajú rôzne vzťahy, proste patrím do netradičnej rodiny a myslím, že mám život zatiaľ ako z dobrého filmu (komédie)... Pracujem v OZ Domov v rodine a aj ako profesionálny rodič. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu